XIGA, un startup insurtech, vinde asigurări RCA direct din TikTok

XIGA, un startup insurtech bazat pe conceptul Embedded Insurance, lansează în premiera în România, o campanie de asigurări RCA embedded pe platforma TikTok, în parteneriat cu Tudor Bratu, creator de conținut automotive.

Timp de trei luni, Tudor Bratu va posta pe canalele sale social media conținut video în care explică membrilor comunității cum pot accesa cele mai bune oferte de asigurare RCA.

CITEȘTE ȘI: În România sunt 1,2 milioane de locuri de parcare și 7 milioane de autovehicule

Astfel, utilizatorul poate analiza, decide și achiziționa o asigurare, prin intermediul XIGA, direct din canalul TikTok al lui Tudor Bratu. În prezent, compania include în portofoliul său asigurări de tip RCA și călătorie.

Pentru a achiziționa o asigurare RCA, utilizatorul trebuie să scaneaze talonul auto cu ajutorul camerei telefonului mobil, compară ofertele de asigurare RCA generate de XIGA și cumpără.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...