XIGA, un startup insurtech, vinde asigurări RCA direct din TikTok

XIGA, un startup insurtech bazat pe conceptul Embedded Insurance, lansează în premiera în România, o campanie de asigurări RCA embedded pe platforma TikTok, în parteneriat cu Tudor Bratu, creator de conținut automotive.

Timp de trei luni, Tudor Bratu va posta pe canalele sale social media conținut video în care explică membrilor comunității cum pot accesa cele mai bune oferte de asigurare RCA.

CITEȘTE ȘI: În România sunt 1,2 milioane de locuri de parcare și 7 milioane de autovehicule

Astfel, utilizatorul poate analiza, decide și achiziționa o asigurare, prin intermediul XIGA, direct din canalul TikTok al lui Tudor Bratu. În prezent, compania include în portofoliul său asigurări de tip RCA și călătorie.

Pentru a achiziționa o asigurare RCA, utilizatorul trebuie să scaneaze talonul auto cu ajutorul camerei telefonului mobil, compară ofertele de asigurare RCA generate de XIGA și cumpără.

- Publicitate -

Prețurile apartamentelor au crescut și în luna aprilie. Au fost realizate 15.000 de tranzacții

În luna aprilie a acestui an, prețurile apartamentelor de vânzare au înregistrat o creștere de 14% comparativ cu luna...

Mai mulți vizitatori și vânzări mai mari pentru chiriașii NEPI Rockcastle

Vânzările chiriașilor centrelor comerciale NEPI Rockcastle, excluzând hypermaketurile, au fost cu 10,5% mai mari primul trimestru din 2024 față...