Wendy’s a deschis în București. Brandul vine cu un logo reinterpretat pentru piaţa locală

Fondată în 1969 în Statele Unite ale Americii, Wendy's are peste 7.000 de restaurante în întreaga lume, dintre care peste 1.300 sunt situate în afara SUA

Wendy’s, unul dintre cele mai cunoscute branduri de restaurante fast-food din lume, a deschis locația din Mega Mall Bucureşti. Este a doua unitate din România, după cea inaugurată săptămâna trecută în noul Moldova Mall Iași.

Pentru a marca momentul lansării, Wendy poartă o ie tradiţională, lucrată manual, într-un decor inspirat din motive locale autentice. Acest logo în ediţie limitată se regăseşte şi pe ambalaje, produse integral în România.

Meniul este adaptat la gusturile autohtone și include burgerii pătraţi din carne proaspătă, sandvişurile şi nuggets-urile din pui, Baconator și desertul Frosty. Compania foloseşte carne de vită românească, piept de pui întreg, cartofi, salată, roşii, lapte pentru îngheţată, produse pe plan local, iar toate produsele sunt preparate pe loc.

John şi Kathryn Chayka, reprezentanţii JKC Capital şi deținătorii francizei Wendy’s în România au planificat investiţii de cel puţin 200 milioane dolari pentru a deschide 100 de restaurante quick-service în mai multe localităţi din țară, locaţii în care vor fi angajate în total peste 5.000 de persoane.

CITEȘTE ȘI | Brow Bar & More, salon dedicat sprâncenelor, deschis în Mega Mall

- Publicitate -

În ultimele două luni au fost livrate proiecte de retail cu o suprafață similară cu toate livrările din 2024

Deși în primul trimestru nu a fost finalizat niciun proiect nou de retail la nivel național, ritmul de livrare...

Bucureștiul, în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice din Uniunea Europeană

Stocul modern de spații industriale și logistice închiriabile din București s-a extins de aproape patru ori în ultimii zece...