Waterdrop a vândut peste 200 milioane de microdrink-uri

Waterdrop, un start-up austriac care a creat Microdrinks (cuburi cu arome naturale dizolvabile în apă), vrea să crească numărul de clienți din România cu 60% în 2022.

Brandul este prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA.

Din 2017, au fost vândute peste 200 de milioane de produse, microdrink-uri și recipiente reutilizabile, către peste 1 milion de consumatori din întreaga lume.

Recent, compania a lansat două noi sortimente de băuturi Microtea, un produs ecologic din ingrediente naturale și extract pur de ceai, fără conservanți sau îndulcitori.

Produsele sunt disponibile online și completează gama deja existentă de patru arome. Fiecare cub se dizolvă în 400-600 ml de apă fierbinte, la temperatura recomandată de 60 grade.

Prețurile băuturilor încep de la 33,99 lei / 12 bucăți de microdrink-uri reci și 38,99 / 12 bucăți de microdrink-uri reci.

- publicitate -