Waterdrop a vândut 4.000 de produse pe plan local în ultimul trimestru din 2021

Lansat în toamna anului trecut și în România, Waterdrop a debutat cu aproape 4.000 de produse vândute local în ultimul trimestru din 2021.

Cele peste 2.100 de comenzi plasate pe plan local au vizat produse din gamele Microdrink și Microtea.

Prezentă pe patru piețe, compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 200% în 2021, însumând un total de 2.8 milioane euro.

Volumul vânzărilor s-a dublat în Cehia și Slovacia, iar în piața poloneză s-a triplat. Valoarea medie de achiziție este de 45 euro în toate țările unde start-up-ul activează.

Popularitatea Microdrinks este evidențiată și după numărul de unități vândute, care a urcat la peste 3 milioane de capsule anul trecut.

Waterdrop CEE a fost înființată la Brno, în 2018, cu sediului central din Viena. Compania s-a extins treptat și în alte țări vecine, Slovacia, Polonia, România și cel mai recent în Ungaria. 

Afacerea a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania europeană cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage în 2022. 

CITEȘTE ȘI: Cifră de afaceri record pentru Fika18 anul trecut

- Publicitate -

În ultimele două luni au fost livrate proiecte de retail cu o suprafață similară cu toate livrările din 2024

Deși în primul trimestru nu a fost finalizat niciun proiect nou de retail la nivel național, ritmul de livrare...

Bucureștiul, în topul celor mai dinamice piețe industrial-logistice din Uniunea Europeană

Stocul modern de spații industriale și logistice închiriabile din București s-a extins de aproape patru ori în ultimii zece...