WatchShop.ro lansează o ediție premium în programul Noul Ceas, dedicată brandurilor de top și estimează că va vinde ceasuri de peste 200.000 de lei în această campanie.
Programul se derulează în luna iunie, în limita stocului disponibil. Ediția Noul Ceas Premium are în target clienții WatchShop.ro care pun preț pe propria imagine și preferă să poarte accesorii de calitate.
WatchShop.ro a colectat peste 500 de ceasuri de mână în programul anterior
În edițiile precedente Noul Ceas, WatchShop.ro a colectat peste 500 de ceasuri de mână pe care clienții nu le mai foloseau și estimează să adauge la acestea însă 200 la finalul campaniei curente.
Ceasurile pe care WatchShop.ro le colectează în campaniile Noul Ceas sunt ulterior reciclate de Indeco și Recobat, parteneri în acest program.
Clienții din programul „rabla” primesc 400 lei discount
Clienții participanți în campania Noul Ceas Premium primesc un discount de 400 de lei la achiziția unui model nou. Ceasurile incluse în program pornesc de la prețul de 1.200 de lei.
Din oferta actualei ediții fac parte 12 branduri: Tissot, Vostok, Ingersoll, Citizen, Marc Jacobs, Zeppelin, Bruno Zohnle, Atlantic, Bulova, Casio, Calvin Klein și Accurist.
Potrivit estimărilor WatchShop.ro, românii aruncă, în medie, 1 ceas la doi ani, în condițiile în care cele mai multe ar putea fi recuperate, iar componentele lor nocive pentru mediu pot fi reciclate.