WatchShop.ro intră pe o nouă linie de business și deschide primul magazin offline sub brandul WatchShop.ro. Acesta este situat în AFI Cotroceni și expune la vânzare peste 300 de ceasuri și aproximativ 100 de curele.
WatchShop.ro intră astfel într-o nouă zonă de retail, ce vizează deschiderea de magazine proprii, în galeriile marilor centre comerciale din București şi principalele orașe din țară. În continuare, retailerul de ceasuri își va extinde prezența în magazinele fizice ale partenerilor, prin distribuția de ceasuri pentru care este importator exclusiv în România: Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S.
Odată cu inaugurarea noului magazin, clienții au acces mai ușor la produsele și serviciile WatchShop.ro, noua locație fiind și un punct de ridicare a comenzilor plasate online, dar și un loc în care pot fi lăsate ceasurile defecte pentru a fi reparate în ceasornicăria proprie.
Toți clienții magazinului vor avea acces la serviciile unice oferite de WatchShop.ro pe piața din România, precum retur în 365 de zile, garanție pe viață la ceasurile Ingersoll și programul Noul Ceas.
Decizia privind deschiderea primului magazin offline WatchShop.ro a venit ca urmare a creșterii vânzărilor de ceasuri la nivelul întregii piețe, susținută de comportamentul de consum al românilor, care își doresc ceasuri originale, de calitate și la prețuri accesibile.
Investiția în primul magazin offline WatchShop.ro, în valoare de 35.000 de euro, face parte din strategia de extindere a companiei și are loc la două luni de la relansarea imaginii de brand și după investiții în simplificarea navigării în site și a procesului de achiziție.
Pentru anul în curs, WatchShop.ro ia în calcul și extinderea prezenței în magazinele fizice ale partenerilor, în care distribuie ceasurile pentru care este importator unic în România.
În prezent, WatchShop.ro este prezent în 15 magazine în care vinde produsele importate exclusiv în România. Magazinele sunt atât în București, cât și în câteva orașe mari (Cluj, Timișoara, Brașov, Galați), iar până la finalul anului WatchShop.ro estimează colaborări cu alte 10 magazine, pentru o acoperire reprezentativă la nivel național.