VTEX implementează noua platformă online a Meli Melo

VTEX extinde numărul de clienți  din România și adăugă în portofoliu retailerul de bijuterii, accesorii fashion și decorațiuni Meli Melo.

Noul website al Meli Melo, ce încorporează platforma unificată de ecommerce VTEX, va deveni operațional la începutul lunii septembrie.

Folosind platforma VTEX, Meli Melo va avea toate resursele pentru lansarea de site-uri web proprii în mai multe țări, în doar câteva zile, fără niciun efort în ceea ce privește componenta de IT.

Cu soluția VTEX, folosind doar partea de back-end, prin configurații, orice retailer poate stabili noi prețuri, în orice monedă, poate selecta produsele pentru vânzare din catalogul disponibil și poate alege piețele în care dorește să vândă.

„În ultimii 3 ani, la VTEX, am investit milioane de dolari în ceea ce noi numim modulul de internaționalizare: multicurrency, multicatalog, transport global etc. În urmă cu două luni, am încorporat o nouă caracteristică în platformă, ce permite traducerea întregului catalog de produse în orice limbă, iar acest lucru le oferă companiilor un avantaj semnificativ”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.

„Obiectivele cu noua platformă sunt îndrăznețe, iar noi ne-am dorit o platformă flexibilă care să ruleze foarte bine pe piața România și care să ne permită dezvoltarea internațională. Această platformă va fi integrată pentru a deservi mai multe țări, urmând să o lansăm în România la începutul lunii septembrie și în alte țări începând cu ultima parte a anului”, spune Alina Mitrică, B2B și ecommerce manager la Meli Melo.

„Piața românească are un mare potențial pentru VTEX și pentru strategia noastră de expansiune, așa că am dublat bugetul de investiții destinat României, față de estimarea inițială. De asemenea, în următorii doi ani, planificăm să dublăm din nou investițiile”, mai spune Rafael Campos, menționând că, doar anul acesta, investițiile pe piața din România vor depăși 200.000 de euro.

- Publicitate -

InstaSun, invenția 100% românească evaluată la 4 milioane de euro

Lansat pe piața locală în 2023, InstaSun este un dispozitiv care aplică automat și uniform ulei de protecție solară...

Comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori anul acesta

În prima jumătate a acestui an, comenzile de aparate de aer condiționat au crescut de peste două ori față...