Voici La Mode Group intenționează să-și extindă activitățile în România

Voici La Mode Group a preluat în septembrie 2017 trei magazine Marks & Spencer din Băneasa Shopping City, Plaza Romania și București Mall, intenționând să își extindă operațiunile și să deschidă noi magazine în locații premium din țară.

Folosind cunoștințele și know-how-ul ca francizor al Marks & Spencer în Cipru, precum și experiența cu alte branduri internaționale, Voici La Mode Group a dezvoltat o strategie completă pentru restabilirea Marks & Spencer pe piața din România. Modernizarea brand-ului, îmbunătățirea experienței clienților în materie de cumpărare și extinderea gamei de produse oferite sunt principalele obiective strategice ale grupului, urmărind începerea unei noi ere pentru M&S România, dar și repoziționarea ca brand de înaltă calitate, cu creații valoroase.

O parte a acestei strategii a fost îmbunătățirea magazinelor Marks & Spencer din București. Astfel, grupul tocmai a finalizat renovarea magazinelor din București Mall și Băneasa Shopping City, planuri similare fiind elaborate și pentru magazinul din Plaza România. Suprafața totală a magazinelor Marks and Spencer din București este de 3,200 mp, cel din București Mall având 1,000 mp.

Un alt moment important a fost lansarea noii campanii de primăvară-vară 2018 „Prețuri noi pentru tine”, care a intrat pe piața românească cu prețuri reduse de până la 15% la colecțiile de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați și copii, dar și pentru colecțiile de lenjerie intimă.

EVIE FILISSIADI, General Manager Voici La Mode România: „De la ocuparea noii mele pozitii în cadrul Grupului VLM România, am avut ocazia să înteleg mai bine nevoile clientului român, preferințele și opiniile lor și motivul pentru care ei iubesc acest brand. Acest lucru a fost mai ușor deoarece, în această perioadă, am încercat să antrenăm clientul român M&S prin mai multe evenimente dedicate consumatorilor, organizate în magazinele noastre. Am avut o clientelă constantă, foarte mulțumită de faptul că produsele M&S pot fi încă achiziționate din București. Vom continua să antrenăm clienții prin evenimente speciale pentru consumatori, programe de membri și alte inițiative care vor dezvolta brandul în întreaga țară. De asemenea, în acest sezon am acordat o atenție mai mare prețurilor noastre, pentru a ne face mai competitivi pe piața din România. Prin introducerea unor prețuri noi la toate produsele de îmbrăcăminte, clienții noștri români vor putea să se bucure de același stil și calitate pe care le-au cunoscut întotdeauna, dar la prețuri mult mai mici”.

În prezent, Voici La Mode Group deține și operează branduri cunoscute la nivel internațional Dorothy Perkins, Wallis, Evans Arcadia Grup și Celio Men.

În plus, fiind o afacere în continuă creștere, Voici La Mode Group intenționează să-și extindă activitățile în România, lansând și alte brand-uri cunoscute pe plan internațional, care vor fi anunțate ulterior.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Cum să alegi conectorii potriviți pentru doze electrice în funcție de proiectul tău

Alegerea conectorilor potriviți pentru dozele electrice este un pas esențial în orice proiect de instalație electrică, fie că este...