Vodafone și UPC au încheiat procesul de fuziune

Vodafone a finalizat procesul de fuziune cu UPC România. Ca urmare a acestui lucru, UPC încetează să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone.

Începând de astăzi, Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicațiii electronice pentru clienții UPC. Toate drepturile și obligațiile UPC Romania S.A. vor fi preluate de către Vodafone Romania S.A., fără modificări în ceea ce privește termenii și condițiile din contractele clienților și furnizorilor.

De asemenea, aplicația My UPC va fi redenumită în My Vodafone Fix & TV, în timp ce funcționalitățile acesteia și datele de logare ale clienților vor rămâne neschimbate.

Telefoanele de contact, 031 100 1000 și 031 100 0872, vor fi în continuare disponibile. Pentru clienții care plătesc factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe și TV. Clienții care beneficiază de servicii fixe & TV furnizate în baza unui contract cu fosta companie UPC, dar și de servicii mobile furnizate de Vodafone vor primi în continuare două facturi.

În ceea ce privește magazinele UPC, acestea vor fi transformate treptat și vor avea specificațiile și configurația magazinelor Vodafone. Vor oferi în continuare toate serviciile și operațiunile specifice produselor de comunicație fixă și TV și în plus și operațiuni specifice serviciilor mobile.

Vodafone are o istorie de 23 de ani în România. De-a lungul prezenței sale, operatorul a fost primul care a furnizat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005) și 4G (2012). Printre premierele Vodafone România pe piața locală se numără primul serviciu de call center (1997), prima fundație corporativă (1998), lansarea serviciului de SMS, a celui de date și fax în 1998, primul sistem de recunoaștere automată a discursului (2014), prima rețea NB-IoT (2018) și prima rețea 5G (2019).

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...

Startup-ul românesc Examin atrage o finanțare pre-seed de 200.000 euro

Examin, un startup românesc specializat în automatizarea și analiza video cu ajutorul Inteligenței Artificiale, a atras o finanțare pre-seed...