Vitapur Home intră pe piaţa locală cu un magazin ȋn Mega Mall Bucureşti

Vitapur Home, brand dezvoltat ȋn Slovenia sub care sunt fabricate şi comercializate produse premium pentru casă, activităţi sportive sau călătorie, intră pe piaţa locală prin deschiderea unui magazin de 120 mp ȋn cadrul centrului comercial Mega Mall din Bucureşti.

Vitapur are ȋn momentul de faţă o reţea proprie de aproximativ 90 de magazine ȋn centre comerciale şi galerii din Slovenia, Croaţia, Muntenegru, Serbia, Bosnia şi Herzegovina şi Austria, primul magazin de pe piaţa locală urmȃnd a fi inaugurat ȋn luna august a acestui an, ȋn apropierea magazinului Carrefour Mega Mall.

Pe lȃngă brandul Vitapur, care dă numele companiei, ȋn portofoliul retailerului se mai regăsesc mărcile Vitapur Family, Hitex (cu o vechime de 25 ani), Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo şi Svilanit (cu o vechime de 80 de ani), o parte din produsele realizate sub aceste marci fiind comercializate şi ȋn marile reţele de supermarketuri şi hipermarketuri.

Cushman & Wakefield Echinox a intermediat tranzacţia de ȋnchiriere a spaţiului Vitapur din Mega Mall şi este reprezentant exclusiv al Vitapur ȋn Romȃnia. Compania intenţionează să se extindă mai ȋntȃi ȋn Bucureşti, iar apoi ȋn marile oraşe din ţară, magazinele companiei avȃnd suprafeţe cuprinse ȋntre 120 şi 190 de metri pătraţi.

Dana Radoveneanu, Senior Consultant, Retail Agency: „Piaţa locală de retail continuă să fie atractivă pentru retaileri internaţionali, dar şi regionali, atȃt datorită dimensiunii, cȃt şi al ritmului de creştere. Vitapur este un brand dezvoltat din pasiunea pentru confort şi calitate, care sunt convinsă ca va avea un real succes pe piaţa din Romȃnia”.

Andrej Podgoršek, Managing Director Ad Vita Group: „Ne bucurăm să dezvoltăm ȋn Romȃnia o reţea naţională de magazine de brand şi am ales să deschidem primul centru Vitapur ȋn Mega Mall Bucureşti. Într-o lume ȋn continuă schimbare, ne propunem să facem diferenţa pentru preferinţele de consum şi politicile comerciale, fiind devotaţi către nevoile clienţilor şi ale partenerilor noştri. Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur ȋn următorii 3 ani pe teritoriul Romȃniei. Cu un design modern şi o atmosferă primitoare, noul magazin multibrand Vitapur ȋşi aşteaptă vizitatorii cu o gamă variată de produse premium, consultanţă de specialitate şi o serie de oferte speciale pregătite pe tot parcursul anului.”

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

1 din 2 români postează cel puțin o dată pe săptămână pe social media

8 din 10 români din mediul urban utilizează zilnic diferite platforme de social media. Mai mult, 18% dintre aceștia postează zilnic pe...

Generația TikTok! Adolescenții petrec zilnic în jur de două ore jumătate pe platforma chinezească

Peste 84% dintre adolescenții cu vârste între 14 și 19 ani care au cont de TikTok accesează platforma zilnic,...