Vitacom Electronics a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de aproximativ 60 milioane lei, iar un sfert din vânzări au provenit din mediul online.
În anul care tocmai s-a încheiat, principalul canal de vânzare a rămas piața tradițională, formată în special din revânzători, adică magazinele cu specific electronic, electric și accesorii IT, care achiziționează produse de la Vitacom.
Cele mai căutate produse din portofoliu, în 2020, au fost cele din categoriile de uz casnic și anume robineți electrici, termometre, mașini de tocat carne, aparate de tuns, încălzitoare electrice sau ventilatoare.
De asemenea, la mare căutare au fost produsele din categoria de conectică, cum sunt cablurile, prelungitoarele, bateriile, dar extrem de cerute au fost și cele necesare pentru munca sau școala de acasă, cum sunt căștile, webcam sau microfoane.
Coșul mediu de cumpărături pentru un client B2C a fost cuprins între 100-150 de lei.
Vitacom Electronics pregătește pentru un nou centru logistic la Cluj-Napoca
În 2021, Vitacom va lansa un nou centru logistic în zona metropolitană a Clujului, unde multe dintre fluxurile de lucru vor fi automatizate.
Noul centru va asigura creșterea productivității, prin livrarea mult mai rapidă a produselor. Compania vizează și introducerea de noi produse în portofoliu în funcție de cererea din piață.
În egală măsură, pentru 2021, Vitacom își propune și optimizarea și dezvoltarea platformelor și înlocuirea softurilor cu unele mai performante sau versiuni de ultimă generație.