Visa lansează în România o platformă destinată întreprinderilor mici și mijlocii, cu scopul de a oferi ajutor pentru adaptarea la noua realitate economică.
Astfel, deținătorii de afaceri mici și mijlocii au la dispoziție informații practice pentru dezvoltarea afacerii în mediul online.
Antreprenorii pot afla cum să creeze un website pentru afacerea lor, ce trebuie să facă pentru a-și putea vinde online produsele sau serviciile și cum să își promoveze afacerea pe internet.
Platforma oferă și informații despre avantajele plăților digitale pentru comercianți, precum și detalii despre soluțiile de acceptare a plăților cu cardul în magazine și online.
Platforma pune la dispoziția IMM-urilor oferte Visa avantajoase și reduceri de până la 85% pentru optimizarea afacerii lor.
România are aproximativ 486.000 de IMM-uri în industrie, construcții, comerț și servicii, care reprezintă 99,7% din totalul firmelor din economie.
Acestea oferă locuri de muncă pentru aproape două treimi din totalul salariaților, potrivit datelor de la Comisia Europeană.
Nevoia de transformare digitală este critică pentru afacerile mici și mijlocii din România, care se află pe ultimele locuri în Europa în privința integrării tehnologiilor digitale.