Veranda Mall încheie anul 2021 cu 15 branduri noi în portofoliul de magazine și investiții totale de peste 600.000 euro în această extindere.
Nouă dintre magazine s-au deschis în cursul acestui an, iar alte opt branduri urmează să deschidă noile locații în 2022.
Valoarea investițiilor totale depășește 600.000 euro, iar noile magazine vor crea peste 60 de locuri de muncă.
În segmentul fashion au închiriat spații Jona, care oferă haine și accesorii masculine și Boutique17 cu articole dedicate publicului feminin.
Din segmentul lifestyle, lanțul asiatic Mumuso oferă o gamă variată de produse cu design de inspirație coreeană pentru tineri.
Optica București intră în portofoliu pe zona de sănătate, iar Flori Bestiale by Sere Flori Mihăiești a deschis o locație pentru pasionații de flori și plante decorative.
Copiii au parte de noi activități distractive odată cu deschiderea sălii Ana Dance ce oferă cursuri de dans, balet, gimnastică și chiar streetdance.
Mai mult, în luna decembrie a acestui an se va deschide și zona de playground Astro Kids cu jocuri archades, spațiu de joacă și de petreceri.
Zona de food vine cu noi opțiuni, restaurantele Puii Mei cu preparate americane și asiatice, Pasteria dei Signori cu mâncare italienească, iar la exterior se va deschide Juicy Burger.
În plan este și SB Bere, berăria artizanală din Sibiu care își deschide a doua locație din țară în Veranda Mall.
Leonidas a deschis deja locația din Veranda, la fel și lanțul de cofetării Zoomserie.
Planurile de extindere Veranda Mall pentru anul 2022 includ și deschiderea primei farmacii Hyper Dr Max din București, programată pentru luna martie.
Urmează magazine din zona fashion, dar și o spălătorie auto care va diversifica portofoliul de servicii regăsite în centrul comercial.