Venituri și vânzări în creștere pentru Sphera Franchise Group

KFC Italia
KFC Italia

Sphera Franchise Group anunță rezultate în creștere semnificativă în primul semestru al anului, pe fondul evoluției pozitive a vânzărilor și a marjei operaţionale din trimestrul al doilea.

Rata de creștere a vânzărilor din trimestrul al doilea a atins 28,4%, conducând la o creștere anuală a vânzărilor din primul semestru de 27,3%.

Profitul operațional al restaurantelor s-a îmbunătățit cu 35% trimestrul trecut față de perioada similară a anului trecut, și cu 6,2% în primul semestru.

Profitul net a avut o creștere anuală de 109% în al doilea trimestru și a fost mai mic cu 3,5% în primul semestru, față de perioada similară a anului trecut.

Sphera Franchise Group a avut vânzări consolidate în valoare de 446 milioane RON pentru prima jumătate a anului, reprezentând o creștere de 27,3% față de perioada similară a anului precedent. Această performanță a fost susținută de accelerarea  vânzărilor în al doilea trimestru al anului, preponderent la KFC Italia și Taco Bell, ca urmare a dezvoltării continue a rețelei de restaurante. Sphera a deschis șapte unități în trimestrul al doilea, dintre care 5 KFC (4 în Italia, 1 în România) și 2 Taco Bell.

KFC: Creștere a vânzărilor cu 19,3% în România și Moldova

În primul semestru, vânzările KFC în România și Moldova au înregistrat o creștere anuală de 19,3%, în timp ce ale Pizza Hut au avansat cu 7,4%, iar KFC Italia și Taco Bell au avut vânzări mai mari cu 284%, respectiv 201%.

„Suntem foarte mulțumiți de creșterea solidă a vânzărilor realizate în prima jumătate a acestui an. Cu toate acestea, suntem hotărâți să păstrăm costurile sub control, astfel încât să atingem ţinta de profitabilitate bugetată pentru acest an”, a spus Valentin Budeș, CFO Sphera Franchise Group.

Profitul din exploatarea restaurantelor a crescut cu 6,2% față de perioada similară a anului trecut, până la 49,4 milioane RON, susținut de o creștere anuală de 35%.