- Vânzările la nivel global au scăzut cu 10%, iar în SUA cu 3%;
- Starbucks a deschis 255 cafenele noi;
- La 29 martie, compania avea 32.050 cafenele la nivel global (din care 18.271 în SUA), 49% fiind francize;
Starbucks a prezentat rezultatele pentru primele 13 săptămâni ale anului, perioadă care s-a încheiat pe 29 martie.
Vânzările companiei au ajuns la 6 miliarde de dolari, o scădere de 5% față de anul trecut, în special datorită epidemiei de coronavirus care a dus la închiderea a numeroase cafenele pe întreg globul.
O creștere puternică a avut programul de loialitate Starbucks Rewards care a ajuns la 19,4 milioane de membri în SUA, cu 15% mai mulți ca anul trecut.
Kevin Johnson, CEO Starbucks, a vorbit în cadrul conferinței de presă în care a prezentat rezultatele financiare ale companiei și despre cele mai solicitate băuturi de către clienți în SUA.
„Nitro Cold Brew a fost liderul băuturilor, în timp ce băuturile cu lapte, Almondmilk Honey Flat White și Coconutmilk Latte, au prins foarte bine la public”, a spus Johnson, citat de Nasdaq.com.
Acesta a adăugat „Noile noastre meniuri pentru mic dejun au depășit așteptările”.