Vânzările Starbucks au scăzut cu 10% până în 29 martie

  • Vânzările la nivel global au scăzut cu 10%, iar în SUA cu 3%;
  • Starbucks a deschis 255 cafenele noi;
  • La 29 martie, compania avea 32.050 cafenele la nivel global (din care 18.271 în SUA), 49% fiind francize;

Starbucks a prezentat rezultatele pentru primele 13 săptămâni ale anului, perioadă care s-a încheiat pe 29 martie.

Vânzările companiei au ajuns la 6 miliarde de dolari, o scădere de 5% față de anul trecut, în special datorită epidemiei de coronavirus care a dus la închiderea a numeroase cafenele pe întreg globul.

O creștere puternică a avut programul de loialitate Starbucks Rewards care a ajuns la 19,4 milioane de membri în SUA, cu 15% mai mulți ca anul trecut.

Kevin Johnson, CEO Starbucks, a vorbit în cadrul conferinței de presă în care a prezentat rezultatele financiare ale companiei și despre cele mai solicitate băuturi de către clienți în SUA.

„Nitro Cold Brew a fost liderul băuturilor, în timp ce băuturile cu lapte, Almondmilk Honey Flat White și Coconutmilk Latte, au prins foarte bine la public”, a spus Johnson, citat de Nasdaq.com.

Acesta a adăugat „Noile noastre meniuri pentru mic dejun au depășit așteptările”.

- Publicitate -

Creștere timidă a tursimului local în primul trimestru al anului 2025

Sectorul turistic național a înregistrat o creștere timidă de 1% în primul trimestru al anului 2025, comparativ cu aceeași...

Primul restaurant asiatic WokFull din România se deschide la Suceava

Primul restaurant WokFull din România, un concept inovator de mâncare asiatică gătită integral la wok, promovat de chef Anca...