Vânzările Starbucks au scăzut cu 10% până în 29 martie

  • Vânzările la nivel global au scăzut cu 10%, iar în SUA cu 3%;
  • Starbucks a deschis 255 cafenele noi;
  • La 29 martie, compania avea 32.050 cafenele la nivel global (din care 18.271 în SUA), 49% fiind francize;

Starbucks a prezentat rezultatele pentru primele 13 săptămâni ale anului, perioadă care s-a încheiat pe 29 martie.

Vânzările companiei au ajuns la 6 miliarde de dolari, o scădere de 5% față de anul trecut, în special datorită epidemiei de coronavirus care a dus la închiderea a numeroase cafenele pe întreg globul.

O creștere puternică a avut programul de loialitate Starbucks Rewards care a ajuns la 19,4 milioane de membri în SUA, cu 15% mai mulți ca anul trecut.

Kevin Johnson, CEO Starbucks, a vorbit în cadrul conferinței de presă în care a prezentat rezultatele financiare ale companiei și despre cele mai solicitate băuturi de către clienți în SUA.

„Nitro Cold Brew a fost liderul băuturilor, în timp ce băuturile cu lapte, Almondmilk Honey Flat White și Coconutmilk Latte, au prins foarte bine la public”, a spus Johnson, citat de Nasdaq.com.

Acesta a adăugat „Noile noastre meniuri pentru mic dejun au depășit așteptările”.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...