Sphera Franchise Group raportează vânzări record de peste 1 miliard lei în anul 2021, o creștere de 41% comparativ cu anul 2020.
La rezultatul istoric înregistrat în 2021, vânzările din România au contribuit cu 87% adică 873,7 milioane lei.
Vânzările grupului în Italia au crescut cu 11% (114,1 milioane lei), iar cele din Republica Moldova cu 1% (12,4 milioane lei).
Cea mai mare contribuție la vânzările totale a avut-o KFC, prezent pe toate cele trei piețe, cu o pondere de 86% (861,5 milioane lei).
Urmează Pizza Hut, cu 9% (90 milioane lei) și Taco Bell, care a contribuit cu 5% (48,8 milioane lei).
În ceea ce privește performanța individuală, în 2021 toate brandurile de pe toate cele trei piețe de activitate și-au îmbunătățit performanța față de 2020.
Vânzările Taco Bell au crescut cu 65%, KFC Moldova cu 43%, KFC România cu 39%, KFC Italia cu 49% și Pizza Hut cu 32%.
Grupul a încheiat anul 2021 cu un profit în restaurante de 85,7 milioane lei, o creștere de 74% față de 2020.
La finalul anului trecut, Sphera opera 170 de restaurante, cu 12 restaurante mai mult față de finalul anului 2020.
Dintre acestea, 148 sunt în România (92 KFC, 22 Pizza Hut, 19 Pizza Hut Delivery, 13 restaurante Taco Bell, 1 restaurant Paul și 1 subfranciză PHD).
Alte 20 de restaurante KFC sunt în Italia, iar 2 restaurante KFC sunt în Moldova. Grupul are peste 4.700 de angajați.