Vânzările produselor de curățenie Nufăr au crescut cu 38% anul trecut

Gama Nufăr, dedicată curățeniei întregii case, a înregistrat în 2020 un avans de 38% al vânzărilor, comparativ cu anul precedent.

Totodată, gama de produse de curățenie pentru bucătărie, Triumf, a avut anul trecut o creștere de 23% comparativ cu 2019.

Un avans mai mare au înregistrat produsele în ambalaje voluminoase, în special produsele destinate consumurilor colective, achiziționate de instituții și companii.

Atât produsele Nufăr, cât și Triumf au consemnat în 2020 un avans mai mare decât media pieței de produse de îngrijire a locuinței, care a crescut cu 18,3% în valoare, conform Nielsen.

Creșterea a venit în special ca urmare a vânzărilor de dezinfectanți pentru suprafețe.

În 2020, Farmec și-a îmbogățit gama de produse de curățenie cu dezinfectanți de suprafețe de tip biocid.

Anul acesta compania a decis să lanseze produse degresante sub formă de spumă.

- Publicitate -

Marea majoritate a românilor consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună

Peste 80% dintre români consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună, consolidându-i poziția ca aliment de...

3 din 4 români ar vrea să-și renoveze locuința în 2025. Buget mediu de 9.000 de lei

Renovarea locuinței este o prioritate pentru mulți dintre români în acest an, arată un studiu Raiffeisen Bank. 3 din...