Vânzările online vor crește cu circa 28% în 2020 față de 2019

Pe fondul crizei generate de pandemia COVID-19 și de perioada de izolare, vânzările online de produse fizice cu amănuntul au înregistrat creșteri semnificative, iar la finele lui 2020 vor fi cu 28% mai mari decât în 2019.

Valoarea acestora se va situa la aproape 5,5 miliarde de euro, conform estimărilor companiei de consultanță în management Horváth & Partners, făcute atât pe baza propriilor observații din piață, cât și a statisticilor Eurostat și GPeC.

Reprezentanții companiei prognozează că vânzările online își vor continua creșterea și în 2021, când vor atinge o valoare de 6,5 miliarde euro, cu 18% mai mult decât în 2020. 

Ponderea cumpărăturilor online din totalul vânzărilor retail a devenit din ce în ce mai mare.

În primele patru luni din 2020, vânzările totale de retail au înregistrat o scădere, per ansamblu, de circa 19% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Aceste scăderi au fost vizibile încă din martie, în special pe categorii de produse cum sunt textilele, bunurile electronice și mobila sau cărțile.

Estimările Horváth & Partners vizează că în 2021, ponderea online-ului în totalul vânzărilor retailerilor va ajunge la aproape 14%, ceea ce va însemna că în doi ani, acest canal va crește în importanță cu peste 50%. 

- Publicitate -

Cât de pline sunt mijloacele de transport în comun din București? Poți vedea pe Google Maps

De astăzi, călătorii pot vedea în timp real, în aplicaţia Google Maps, gradul de încărcare al mijloacelor de transport...

Continental Tires Timișoara închiriază un depozit pentru stocarea anvelopelor

VGP anunță finalizarea celei de-a 8-a clădiri din VGP Park Timișoara odată cu livrarea depozitului către Continental Tires Timișoara,...