Vânzările online au crescut de 4 ori în ultimele trei luni pentru Leroy Merlin

Leroy Merlin a înregistrat o creștere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni, de la listarea portofoliului de peste 30.000 produse.

În prezent, ponderea vânzărilor online reprezintă circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin România.

Orașele care au generat cele mai multe comenzi online au fost București și Cluj-Napoca, însă au devenit foarte active și alte orașe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.

Clienții mai au la dispoziție și alte soluții alternative de cumpărare precum Rezervă și Ridică prin care își pot rezerva produsele dorite din magazine cu ridicare personală ulterioară.

O altă variantă este Comanda telefonică pentru cei care doresc să plaseze rapid o comandă cu ridicare din magazin a produselor sau cu livrare la domiciliu.

- Publicitate -

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița va fi inagurat în 28 martie

Parcul de retail OK Shopping Center Bistrița, construit de o companie locală, va fi inagurat în 28 martie. Noul...

JYSK deschide două magazine noi la Bistrița și Huși, județul Vaslui

JYSK continuă expansiunea în România și deschide pe 28 martie două magazine noi, la Huși și Bistrița. Compania ajunge...