Vânzările online au crescut de 4 ori în ultimele trei luni pentru Leroy Merlin

Leroy Merlin a înregistrat o creștere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni, de la listarea portofoliului de peste 30.000 produse.

În prezent, ponderea vânzărilor online reprezintă circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin România.

Orașele care au generat cele mai multe comenzi online au fost București și Cluj-Napoca, însă au devenit foarte active și alte orașe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.

Clienții mai au la dispoziție și alte soluții alternative de cumpărare precum Rezervă și Ridică prin care își pot rezerva produsele dorite din magazine cu ridicare personală ulterioară.

O altă variantă este Comanda telefonică pentru cei care doresc să plaseze rapid o comandă cu ridicare din magazin a produselor sau cu livrare la domiciliu.

- Publicitate -

Marea majoritate a românilor consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună

Peste 80% dintre români consumă carne de pui cel puțin o dată pe lună, consolidându-i poziția ca aliment de...

3 din 4 români ar vrea să-și renoveze locuința în 2025. Buget mediu de 9.000 de lei

Renovarea locuinței este o prioritate pentru mulți dintre români în acest an, arată un studiu Raiffeisen Bank. 3 din...