Vânzările online au crescut de 10-12 ori înainte de începutul anului școlar

Cumpărăturile online în România sunt în continuă creștere, piața de ecommerce ajungând la o valoare de 6,3 miliarde euro

Volumul vânzărilor online a crescut de 10-12 ori în perioada 1-10 septembrie față de orice altă perioadă a anului, arată datele Happy Advertising.

Părinții cheltuiesc online de la 300 lei până la peste 1.500 lei pe rechizite și haine înainte de începerea școlii. În ultima săptămână au fost plasate online între 1.100 și 1.300 de comenzi pe zi care conțin cel puțin un ghiozdan.

Cel mai scump ghiozdan vândut în online în ultima săptămână costă 1.200 lei, fiind un ghiozdan cu smart cu ecran led care poate afișa imagini sau mesaje.

În perioada 1-10 septembrie, numărul căutărilor pe Google a crescut de până la 10 ori pentru ghiozdane: 110.000 căutări, penare: 30.000 căutări, rechizite şcolare: 33.000 căutări, caiete studențești: 18.000 căutări și caiete dictando: 14.000 căutări.

CITEȘTE ȘI: Românii din diaspora trimit cu 25% mai mulți bani în țară pentru noul an școlar

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...