Vânzările online au crescut de 10-12 ori înainte de începutul anului școlar

Cumpărăturile online în România sunt în continuă creștere, piața de ecommerce ajungând la o valoare de 6,3 miliarde euro

Volumul vânzărilor online a crescut de 10-12 ori în perioada 1-10 septembrie față de orice altă perioadă a anului, arată datele Happy Advertising.

Părinții cheltuiesc online de la 300 lei până la peste 1.500 lei pe rechizite și haine înainte de începerea școlii. În ultima săptămână au fost plasate online între 1.100 și 1.300 de comenzi pe zi care conțin cel puțin un ghiozdan.

Cel mai scump ghiozdan vândut în online în ultima săptămână costă 1.200 lei, fiind un ghiozdan cu smart cu ecran led care poate afișa imagini sau mesaje.

În perioada 1-10 septembrie, numărul căutărilor pe Google a crescut de până la 10 ori pentru ghiozdane: 110.000 căutări, penare: 30.000 căutări, rechizite şcolare: 33.000 căutări, caiete studențești: 18.000 căutări și caiete dictando: 14.000 căutări.

CITEȘTE ȘI: Românii din diaspora trimit cu 25% mai mulți bani în țară pentru noul an școlar

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

TBI Bank își schimbă proprietarul. Va fi achiziționată de o companie americană

4finance Holding S.A. a semnat un acord definitiv pentru vânzarea TBI Bank EAD către Advent International, unul dintre cei...

Domeniile Ostrov, creștere puternică a vânzărilor online pentru gama de vinuri Naiada

În perioada 1 ianuarie – 31 martie 2025, Domeniile Ostrov au înregistrat o creștere de peste 130% a vânzărilor...