În prima jumătate a anului 2021, veniturile Lego au crescut cu 46% față de prima jumătate a anului trecut, la 23 miliarde DKK (3 miliarde euro).
Cifrele de vânzări au crescut cu 36%, un ritm superior mediei industriei jucăriilor, reprezentând astfel o creștere a cotei de piață la nivel global.
Mai mult, vânzările din e-commerce, de pe propriile platforme și ale partenerilor, au crescut cu 50% față de aceeași perioadă a anului precedent.
Profitul operational a fost de 8 miliarde DKK (1 miliard euro), o creștere de 104% în comparație cu prima jumătate a anului 2020.
Nou format de magazin Lego
De asemenea, compania a lansat un nou format de magazin de retail, care urmează să fie introdus în aproximativ 60 de locații în a doua jumătate a anului 2021.
Acest format a fost dezvăluit în cadrul inaugurării unui nou magazin flagship în New York în luna iunie.
Grupul a inaugurat mai mult de 60 de noi magazine Lego în prima jumătate a anului, mai mult de 40 dintre acestea fiind în China.
Numărul total de magazine proprii a ajuns astfel, pe 30 iunie, la 737, 291 fiind localizate doar în China.
Lego sustenabil
În iunie, Lego a dezvăluit o cărămidă prototip realizată din sticle PET de unică folosință reciclate, un pas important în reducerea volumului de materii prime neregenerabile folosite.
De asemenea, compania a lansat un program pilot pentru a înlocui plasticul de unică folosit în cutii cu pungi de hârtie, urmând să le introducă în pachete începând cu 2022.
Grupul a anunțat dezideratul de a avea ambalaje 100% durabile până în 2025.