Vânzările grupului Inditex au ajuns la 26,14 miliarde de euro în perioada 1 februarie 2018 – 31 ianuarie 2019, un record în istoria companiei.
Vânzările online au ajuns la 3,2 miliarde de euro, o creștere cu 27%. Aceste cifre reprezintă 14% din vânzările totale ale grupului, în piețele unde există și magazine fizice.
Profitul, în creștere cu 2% față de anul trecut, a ajuns la 3,44 miliarde de euro. Această creștere se traduce în dividende mai mari anul acesta, de 0,88 euro / acțiune și un bonus de 619 milioane de euro, care va fi distribuit angajaților sub forma unor compensații.
Magazine noi în 56 de țări
Suprafața spațiilor comerciale ale grupului a crescut cu 5% în 2018. Zara este prezentă online în 202 piețe, în timp ce Massimo Dutti și Uterque au ajuns la o prezență online în 106 piețe noi și 184 țări, respectiv 148 de țări în total.
Compania a plătit taxe de 6,16 miliarde euro în total, din care 1,7 miliarde euro numai în Spania.