All the European investment, retail, real estate, office and industry news in English language

sâmbătă, 17 aprilie, 2021
-PUBLICITATE-

Vânzările Flanco au ajuns la 1,08 miliarde lei în 2020, scădere cu 10,8%

Flanco a înregistrat vânzări de 1,08 miliarde lei în 2020, pe fondul închiderii în lock-down a peste 70 de magazine fizice din țară.

Profitul a scăzut cu 44%, până la 22,3 milioane lei, pe fondul scăderii vânzărilor în magazine și al măsurilor luate în contextul pandemiei.

Ulterior perioadei de restricții, Flanco a deschis magazine noi în centre Kaufland (după conceptul shop-in-shop) și la intrarea în mall-uri precum Electroputere Craiova, Târgu Mureș Shopping City sau AFI Cotroceni.

Astfel, prin amenajările în centrele deja existente și deschiderile de noi magazine, compania a adăugat 3.500 de mp de spațiu de vânzare.

Ce produse s-au vândut mai bine în pendemie

În pandemie au crescut vânzările pentru aparatele de tuns cu peste 75%, urmate de întreaga categorie de aparate de preparare hrană care a înregistrat o creștere de 30%.

Și categoria aparatelor de cafea a crescut cu 40%, produsul vedetă al categoriei fiind espressorul automat, care a înregistrat o creștere de 46%.

Produsele anului 2020 sunt aspiratoarele robot, care au adăugat încă 100 milioane lei în vânzări față de anul 2019 și au avut o creștere de 198%.

Aspiratoarele de tip HandStick au înregistrat și ele creșteri de 88% față de 2019.

Creștere de 70% în categoria IT&C

Tabletele au înregistrat o creștere de peste 176%, laptop-urile 67%, urmate de PC-uri cu 48%.

O creștere considerabilă s-a observat și la accesoriile și produsele complementare IT, precum imprimante, mouse, tastaturi sau camere web, acestea înregistrând creșteri de peste 70%.

Piața de televizoare a scăzut ca număr de unități, însă s-a observat o creștere a vânzărilor pe tehnologii avansate.

Astfel, QLED / OLED au înregistrat o creștere de peste 33% și televizoarele cu diagonale mari, de peste 65”, au crescut cu 42%.

- PUBLICITATE -

TREBUIE SĂ CITEȘTI