Grupul francez Carrefour a raportat o performanță financiară solidă în 2022, cu o creștere a vânzărilor de 8,5% față de 2021 și o creștere cu 26% a sectorului e-commerce.
Vânzările Carrefour în al patrulea trimestru din 2022 s-au ridicat la 25.415 milioane de euro înainte de IAS 29, în creștere cu +18,0%.
Această creștere include un efect valutar favorabil de +1,9%, datorat în special aprecierii realului brazilian, un efect favorabil al petrolului de +0,5%, un efect calendaristic neutru și efecte pozitive de +0,5% din expansiunea netă și +4,2% din achiziții.
În România, afacerile Carrefour au crescut cu 17,8% pe parcursul ultimului trimestru din 2022 în comparație cu Q4 2021, în special datorită bunei performanțe a hipermarketurilor.
În 2022, retailerul a deschis 46 de magazine, dintre care patru magazine Supeco (discounter), trei Carrefour Market, 29 Carrefour Express și 10 magazine în regim de franciză.
Carrefour România avea 402 magazine la sfârșitul lunii decembrie 2022 în toate formatele: hipermarket, market, express și discount.
MAI MULTE | ȘTIRI FINANCIARE | ȘTIRI BUSINESS | ȘTIRI BANI |