Vânzările Brico Depot România s-au majorat cu 11,8% anul trecut

Vânzările Brico Depot s-au majorat cu 11,8% (+ 10,8% creștere a vânzărilor în termeni comparabili), ajungând la 242 milioane lire sterline.

Acest lucru a fost determinat de o cerere în creștere pe toate categoriile de produse și pe tot parcursul anului, în urma rebranding-ului fostelor magazine Praktiker în Brico Depot.

Pe plan local, compania și-a redus pierderile cu aproximativ 40%, la 14 milioane GDP (în anul fiscal 19/20 pierderile raportate au fost de 23 milioane GDP).

La nivel global, vânzările grupului Kingfisher s-au majorat cu 6,8%, determinate de creșterea puternică din trimestrul 2.

Mai mult, vânzările online au crescut cu 158% și în acest moment reprezintă 18% din vânzările totale ale grupului (în anul financiar anterior procentul era de 8%).

- Publicitate -

Peste 1.000 de camere de hotel noi vor fi disponibile în București până în 2027

Până în 2027 Bucureștiul ar putea avea aproximativ 1.000 de camere noi, reprezentând hoteluri pe toate segmentele, de la...

Salariile medii s-au triplat de la aderarea României la Uniunea Europeană

De la momentul aderării României la Uniunea Europeană, dar în special în ultimii 8 ani, salariile din România au...