Platforma Tazz by eMAG a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale aplicației mobile și peste 500.000 de clienți activi în fiecare lună.
Investițiile și proiectele derulate pe parcursul anului trecut au condus la vânzări cu valori de 13 ori mai mari față de cele din 2019.
Mâncarea și produsele de bază au înregistrat cele mai mari creșteri: produse de curățenie, articole sportive, cosmetice și alte produse de îngrijire personală.
Platforma are un portofoliu de 6.000 de restaurante și magazine partenere și vrea să depășească pragul de 10.000 de parteneri în următorul an și vânzări de opt ori mai mari în 2021.
Planurile Tazz by eMAG pentru noul an includ creșterea rețelei de livratori în toată țara, precum și dezvoltarea unei flote proprii de mașini și scutere electrice.
Pentru a susține în continuare dezvoltarea platformei, Tazz by eMAG va angaja anul acesta 100 de specialiști în IT.
În prezent,aplicația este disponibilă în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Ploiești, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Pitești, Galați, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Suceava și Roman.
Platforma își propune să fie prezentă în toate orașele cu o populație de peste 100.000 de locuitori în următorii trei ani.