Vânzarea de produse farmaceutice online a crescut cu 34% în Europa de Est

Sectorul comerțului electronic dedicat produselor farmaceutice înregistrează, la nivel global, o creștere fără precedent, după ce în 2022, au fost înregistrate 3 miliarde de vizite online pe astfel de platforme, o creștere de 34% față de 2021.

În Europa de Est s-a înregistrat a cincea cea mai mare creștere la nivel global în 2022 față de 2021, după Africa Subsahariană (98%), Asia de Vest (51%), Asia de Sud-Est (49%) și Asia de Sud (40%).

La nivel regional, domeniul farmaceutic din România a înregistrat venituri de peste 3,9 miliarde euro, devenind a doua cea mai mare piață din regiune, după Polonia.

Mai mult, evoluția nu a fost doar una locală, exporturile României de produse farmaceutice crescând constant, până la un total de 989 de milioane de euro în 2022.

Se estimează că piața europeană a platformelor online de produse farmaceutice va cunoaște o expansiune semnificativă, crescând de la 17,26 miliarde dolari în 2021 la aproximativ 44,18 miliarde dolari până în 2027.

Potrivit datelor Liki24, tendința consumatorilor de a achiziționa produse pentru sănătate și medicamente online continuă să crească, indicând faptul că schimbarea inițiată în timpul pandemiei nu este una temporară.

CITEȘTE ȘI: RomSoft a lansat o aplicație care face mai ușoară viața pacienților

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

România va depăși 4,5 milioane mp spații de retail modern la final de 2024

În 2024, stocul de spații de retail modern va depăși 4,5 milioane de metri pătrați, cu mai mult de...

Platforma Hedepy a încheiat 2023 cu o investiție de 3,9 milioane de euro

Platforma de psihoterapie online care reunește sute de terapeuți din întreaga lume Hedepy, a finalizat la sfârșitul anului trecut...