Vânzarea de produse farmaceutice online a crescut cu 34% în Europa de Est

Sectorul comerțului electronic dedicat produselor farmaceutice înregistrează, la nivel global, o creștere fără precedent, după ce în 2022, au fost înregistrate 3 miliarde de vizite online pe astfel de platforme, o creștere de 34% față de 2021.

În Europa de Est s-a înregistrat a cincea cea mai mare creștere la nivel global în 2022 față de 2021, după Africa Subsahariană (98%), Asia de Vest (51%), Asia de Sud-Est (49%) și Asia de Sud (40%).

La nivel regional, domeniul farmaceutic din România a înregistrat venituri de peste 3,9 miliarde euro, devenind a doua cea mai mare piață din regiune, după Polonia.

Mai mult, evoluția nu a fost doar una locală, exporturile României de produse farmaceutice crescând constant, până la un total de 989 de milioane de euro în 2022.

Se estimează că piața europeană a platformelor online de produse farmaceutice va cunoaște o expansiune semnificativă, crescând de la 17,26 miliarde dolari în 2021 la aproximativ 44,18 miliarde dolari până în 2027.

Potrivit datelor Liki24, tendința consumatorilor de a achiziționa produse pentru sănătate și medicamente online continuă să crească, indicând faptul că schimbarea inițiată în timpul pandemiei nu este una temporară.

CITEȘTE ȘI: RomSoft a lansat o aplicație care face mai ușoară viața pacienților

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

Comerțul electronic din România ocupă locul 3 în Europa Centrală și de Est

România se clasează pe locul 3 între statele membre UE din Europa Centrală și de Est în ceea ce...

Brandul italian Cioccolatitaliani, adus pe piața locală de Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group, cel mai mare operator de foodservice din România, își extinde portofoliul prin adăugarea francizei italiene Cioccolatitaliani,...