Valoarea medie a coșului de cumpărături online a depășit 50 de euro

Valoarea medie a coşului de cumpărături online a ajuns la 49,89 euro fără TVA în perioada ianuarie-aprilie 2021, arată o analiză 2Performant.

În privinţa dispozitivului de pe care se face comanda online, valoarea medie a comenzii de pe mobil se situează la 43,47 euro fără TVA, în creştere cu 7% faţă de anul trecut.

În același timp valoarea medie a comenzii de pe desktop creşte cu 12 procente şi ajunge la 62,72 euro fără TVA.

Astfel, românii cheltuie în medie cu 9,2% mai mult pentru un coş de cumpărături în online faţă de anul trecut şi preferă cumpărăturile de pe mobil.

20,3 milioane de click-uri au fost înregistrate în platforma 2Performant.com în primele patru luni din 2021, iar numărul total al tranzacţiilor intermediate prin platformă a depășit 357.000.

În primele patru luni ale acestui an cea mai mare proporţie din traficul total pe desktop s-a înregistrat la ora 00:00 în zilele de marţi (1,6%) şi ora 11:00 dimineaţa în zilele de marţi (1,4%).

Pe mobil, cel mai mare trafic a fost înregistrat între orele 21:00 şi 22:00 din zilele de duminică, respectiv 2,5%.

În perioada analizată, cele mai multe vânzări pe mobil au loc în zilele de luni, marţi şi duminică la ora 21:00, iar pe desktop marțea, în special între orele 11:00 şi 15:00.

- Publicitate -

Sistemul de plăți BLIK a primit autorizație de la Banca Națională a României

Procesatorul polonez de plăți BLIK a obținut autorizația de funcționare din partea Băncii Naționale a României. În primă fază,...

EVOLOR inaugurează o nouă fabrică pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea

EVOLOR inaugurează o nouă unitate de producție pe platforma industrială Oltchim Râmnicu Vâlcea, pe locația fostei fabrici Chempro, achiziționată...