Vagabond Studio a deschis primul magazin propriu din afara țării la Londra

În România, compania este in topul celor mai performanti retaileri din punct de vedere al vânzărilor pe metru pătrat

Vagabond Studio a deschis prima sa locație din afara țării în unul dintre cele mai mari centre comerciale din Londra, sub brandul „Made by Society”.

Vagabond este primul retailer român care intră pe piața britanică în urma unei investiții de aproximativ 800.000 euro.

Magazinul, deschis în luna mai a acestui an, este situat în partea de est a Londrei, în Westfield Stratford City, tranzacția fiind intermediată de CBRE.

Concept-store-ul „Made by Society” ocupă o suprafață de 225 de mp, operand cu o echipă de vânzări de 15 persoane.

În România, Vagabond Studio este in topul celor mai performanti retaileri din punct de vedere al vânzărilor pe metru pătrat.

Din 2014, compania a deschis 14 magazine în centre comerciale din București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Ploiești, Sibiu și Timisoara și a ajuns la o echipă de 300 angajați.

Unitatea de producție se află în Botoșani, orașul natal din România al familiei fondatoare.

Marea Britanie este una dintre cele mai mari piețe de consum din lume, potrivit Băncii Mondiale, și a treia piață de retail din Europa, după Germania și Franța, din punct de vedere al cifrei de afaceri.

În 2021, vânzările din retail în Marea Britanie au depășit 465 de miliarde de lire sterline, potrivit Statista.com.

De asemenea, industria de retail din insulă este formată din peste 300.000 afaceri diferite și peste 3 milioane angajați, ceea ce reprezintă peste 8% din totalul locurilor de muncă din Marea Britanie.

În același timp, Marea Britanie este a doua cea mai mare piață imobiliară comercială din Europa, ajungând la 1,3 miliarde de lire sterline în 2021, potrivit datelor Statista.com.

CITEȘTE ȘI: Bucureşti e la nivelul Bratislavei la nivelul chiriilor spațiilor comerciale stradale

- Publicitate -

Bugetul pentru începerea școlii poate ajunge și la 2.000 de euro

Începerea școlii ajunge să coste între 1.000 și 2.000 de euro, după ce, pe lângă rechizitele obișnuite, tot mai...

Industria de media și divertisment locală va crește anul acesta cu doar 2,5%

Industria de media și divertisment din România ar urma să crească cu 2,5% în acest an, comparativ cu 2023,...