Utilizatorii soluției easySales au emis 47.500 de facturi prin intermediul serviciului integrat SmartBill, în luna septembrie a acestui an.
Volumul lunar de facturi emise prin SmartBill a crescut cu 58% la final de septembrie, față de cele 29.100 de facturi emise în ianuarie 2021.
Numărul clienților SmartBill care dețin modulul eCommerce s-a dublat, în septembrie 2021 față de septembrie 2020.
Utilizatorii au avut și o crestere de 118% a numărului de facturi generate pentru septembrie, în comparație cu aceeași lună a anului 2020.
Valoarea facturilor generate în septembrie 2021 a fost și ea dublă, față de același interval al anului trecut.
Soluția easySales este prezentă în Bulgaria și Ungaria, urmând ca în anul 2022 să își continue extinderea pe alte piețe externe.
Clienții din portofoliu au listat un număr de peste 4,1 milioane produse pe diferite platforme marketplace, au generat 1 milion de facturi și 1.050.000 documente de livrare.
Valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales este de aproximativ 174 milioane euro.