Used Products vrea să se extindă în orașele cu peste 50.000 de locuitori

În prezent, retailerul olandez are trei magazine deschise în franciză pe plan local

Retailerul olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, vrea să se extindă în orașele cu peste 50.000 de locuitori.

În prezent, Used Products are trei magazine deschise în franciză pe plan local. Primul a fost lansat în 2018 la Cluj-Napoca, al doilea anul trecut, la Timișoara, iar al treilea în 2022, la București.

Această ultimă deschidere a marcat și intrarea companiei pe piața din capitală, noua unitate fiind amplasată în zona Calea Moșilor, pe o suprafață de aproximativ 100 mp.

Investiția în acest magazin a fost de circa 60.000 euro, din care 25.000 de euro pentru stocul de produse importate din Olanda, iar restul pentru mobilier, echipamente și amenajare.

Compania mizează pe vânzări de 250.000 euro pentru anul în curs în noul magazin din București, în prezent stocul de produse depășind 1.800.

În 2021, filiala locală a retailerului olandez a înregistrat o cifră de afaceri de 823.000 euro (cumulat cu magazinul din Timișoara, deschis în ultimele trei luni ale anului trecut).

Franciza Used Products este activă pe piața din Europa din 1997, cu peste 50 de magazine deschise în Olanda, Belgia, Germania și, din 2018, și în România.

CITEȘTE ȘI: Recommerce Group vinde smartphone-uri recondiționate în Carrefour

- publicitate -