Used Products anunță o creștere de 70% a cifrei de afaceri în 2020

Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, a înregistrat o cifră de afaceri de 4 milioane lei în 2020.

La începutul crizei sanitare, din motive de siguranță, singura modalitate prin care s-a putut interacționa cu clienții Used Products a fost în format online.

Acest lucru a avut ca efect și îmbunătățirea serviciilor pentru acest segment.

Mulți clienți care vizitează magazinul Used Products pentru a vinde produse care nu le mai sunt de folos ori ca să achiziționeze produse perfect funcționale.

Cu alte cuvinte, un client poate cumpăra un produs pre-folosit, testat și verificat în amănunt, care este la un preț mult mai avantajos față de prețul aceluiași produs nou.

Retailerul olandez, care are în jur de 60 de magazine în cinci ţări plănuiește să se extindă pe piața românească în sistem de franciză, la Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi, Sibiu, Oradea sau Arad.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Cum să alegi conectorii potriviți pentru doze electrice în funcție de proiectul tău

Alegerea conectorilor potriviți pentru dozele electrice este un pas esențial în orice proiect de instalație electrică, fie că este...