Used Products anunță o creștere de 70% a cifrei de afaceri în 2020

Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, a înregistrat o cifră de afaceri de 4 milioane lei în 2020.

La începutul crizei sanitare, din motive de siguranță, singura modalitate prin care s-a putut interacționa cu clienții Used Products a fost în format online.

Acest lucru a avut ca efect și îmbunătățirea serviciilor pentru acest segment.

Mulți clienți care vizitează magazinul Used Products pentru a vinde produse care nu le mai sunt de folos ori ca să achiziționeze produse perfect funcționale.

Cu alte cuvinte, un client poate cumpăra un produs pre-folosit, testat și verificat în amănunt, care este la un preț mult mai avantajos față de prețul aceluiași produs nou.

Retailerul olandez, care are în jur de 60 de magazine în cinci ţări plănuiește să se extindă pe piața românească în sistem de franciză, la Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi, Sibiu, Oradea sau Arad.

- Publicitate -

Hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud devine ATAC Hiper Discount

Hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud, situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, devine ATAC Hiper Discount by Auchan. Unitatea comercializează...

Salteaua perfectă pentru un somn odihnitor

Somnul este o parte esențială a unei vieți armonioase din toate punctele de vedere. O rutină de odihnă corespunzătoare...