Filiala locală a retailerului de origine olandeză Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi utilizate, a raportat afaceri de peste jumătate de milion de euro în primele nouă luni din 2020.
Este o creștere mai mare de 100% față de aceeași perioadă a anului trecut, când cifrele însumau 250.000 de euro.
Până la finele anului, Alexandru Săsărman (34 ani), antreprenorul clujean care a deschis, alături de soția sa Ramona (35 ani), prima franciză Used Products în România în 2018, se așteaptă să înregistreze o cifră de afaceri de circa 750.000 de euro și un profit net de peste 200.000 euro.
Compania olandeză fondată în 1997 are în jur de 60 de magazine în cinci țări: Olanda, Belgia, Spania, România și, de curând, Germania.
În România, compania intenționează să se extindă și este în căutare de parteneri pentru orașele mari: Bucureşti, Timişoara, Constanţa, Iaşi, Braşov, Sibiu, Oradea şi Arad.
„Suntem, în prezent, în etape diferite de discuție pentru București, Sibiu și Timișoara, condițiile de acceptare în lanțul de francize sunt flexibile, însă fiecare potențial candidat trebuie să treacă printr-un proces riguros de selecție”, explică Alexandru Săsărman.
Cât costă deschiderea unui magazin Used Products
Alexandru Săsărman spune că un centru Used Products poate fi deschis începând de la 40.000-50.000 de euro.
„Majoritatea bugetului inițial este direcționat către amenajarea spațiului și către primul stoc de produse. Totuși, există magazine de 50-60 mp în rețea atât, unde investiția inițială a fost sub 50.000 de euro”, adaugă acesta.
Compania Used Products se extinde în sistem de franciză şi vinde atât produse noi, cât şi folosite.
Clienții companiei pot cumpăra, vinde, si face schimburi de produse – de la telefoane şi laptopuri, la ceasuri, biciclete sau jocuri, atât online cât și offline în magazinele rețelei.