Înființarea unei firme presupune o serie de procese complexe, ce implică multă birocrație și necesită mult timp și răbdare. Cu toate acestea, alegerea unui spațiu pentru sediul business-ului tău ar putea fi o mai mare provocare cu care te întâlnești. Așadar, dacă ești în căutarea unei locații în care angajații tăi să își poată desfășura activitatea, te asigurăm că la URED Group îți putem prezenta numeroase variante potrivite pentru cerințele tale. Avem la dispoziție clădiri de birouri dotate cu toate cele necesare pentru ca afacerea ta să funcționeze în condiții optime. Mai mult decât atât, pe lângă faptul că vei avea un spațiu modern în care să lucrezi, îți oferim și posibilitatea de a stabili perioada contractuală în baza nevoilor tale.
Ce avantaje vei avea dacă lucrezi cu noi
Un aspect important este timpul pe care îl vei economisi în căutarea unei locații care să îți permită gazduirea sediului social. Spre deosebire de varianta clasică, avocațială, noi îți oferim eficiență, rapiditate și soluții financiare inteligente. Dacă vei apela la serviciile noastre, poți să uiți de limitările contractuale de închiriere și de costurile ridicate cu care ai fi fost nevoit să te confrunți până acum. Așadar, nu numai că vei avea la dispoziție mai multe opțiuni, dar vei avea acces și la multe alte beneficii care îi vor permite business-ului tău să se dezvolte.
Servicii incluse și dotări de ultimă generație
Productivitatea angajaților este direct influențată de mediul de lucru în care își desfășoară activitatea, motiv pentru care, este foarte important să le oferi acestora condiții optime de muncă. Atunci când alegi una dintre cele trei clădiri de birouri ca spațiu pentru găzduirea sediului social vei face o investiție în bunăstarea angajaților tăi. Aceștia vor putea să se folosească de toate facilitățile pe care locațiile le pun la dispoziție și vor lucra într-un spațiu sigur.
Trei variante de găzduire pe care ți le punem la dispoziție
Fiecare firmă are nevoi diferite, ceea ce înseamnă că și cerințele de găzduire vor fi pe măsură. De aceea, noi îți punem la dispoziție trei tipuri de oferte, din care să o alegi pe cea care corespunde perfect cu cerințele pe care le identifici la business-ul tău.
- Sediul Social fără activitate – această ofertă îți permite să beneficiezi de găzduirea sediului social la căsuța poștală, costul fiind de doar 9 euro/lună.
- Sediul Social cu activitate redusă – dacă vei alege această variantă te vei bucura de găzduirea sediului social la adresa biroului. Totodată, vei putea închiria un spațiu delimitat, în așa fel încât să poți înregistra firma ca fiind plătitoare de TVA, costul fiind de 35 de euro/lună.
- Sediul Social cu activitate – prin oferta aceasta vei avea acces la propriul tău birou, iar găzduirea sediului social și activitatea firmei vor fi înregistrate la adresa biroului, totul la un cost de 99 euro/lună.
Oferte personalizate în baza unei cereri
Știm cât de important este timpul pentru tine, așa că te asigurăm că dacă vei alege să lucrezi cu noi vei economisi timp întrucât nu este nevoie să îl irosești vizionând multe alte locații. Tot ce trebuie să faci este să completezi o cerere pe site-ul nostru și să specifici câteva detalii despre firma ta, iar noi ne vom ocupa de restul. Găsirea unui sediu social nu a fost nicicând mai simplă și pentru că știm că unele business-uri pot avea nevoi mai inedite, îți oferim și posibilitatea de a cere o ofertă personalizată. După ce vei completa formularul de pe site vei fi contactat în cel mai scurt timp de unul dintre colegii noștri pentru a stabili toate detaliile colaborării.