Upgrade Academy își propune să atragă investiții de 350.000 euro

Upgrade Academy, platformă online de pregătire pentru admiterea la universități de top din lume, intenționează să atragă finanțări în valoare de 350.000 euro.

Din această sumă. 100.000 de euro urmează să fie atrași pe SeedBlink, iar 2,6 % din acțiunile companiei vor fi scoase la vânzare pe această platformă.

Runda de investiții este susținută de investitori privați printr-o finanțare în valoare de 250.000 euro: Cofounder Zone, Grouport, Growceanu, Angel Investors.

Finanțarea obținută va fi direcționată pentru extinderea pe alte piețe europene și dezvoltarea produsului.

Upgrade Academy țintește extinderea internațională a serviciilor de coaching pentru admitere în țări precum Spania, UK, Polonia și Rusia.

Compania fost lansată în 2017 de către Constantin Bosînceanu, cu o experiență de peste 10 ani în tehnologie și finanțe, dobândită atât pe piața din România, cât și din Statele Unite.

S-au alăturat în calitate de co-fondatori, Camelia Diaconu și Alex Bulintis, cu experiență notabilă în tehnologie, creare de conținut și antreprenoriat.

Cei trei au creat Upgrade Academy cu intenția de a dezvolta  cea mai eficientă platformă online de pregătire pentru admiterea la universități de top, dar și de educație pentru joburile viitorului.

Atât membri fondatori, cât și restul echipei, sunt absolvenți ai unor facultăți de top, precum Harvard, Cambridge, Minerva sau Oxford.

Platforma Upgrade Academy înregistrează o rată de admitere de 84% la universități din top 100 global și un Net Promoter Score de 64, din partea clienților.

Pentru 2021, managementul estimează o cifră de afaceri de 1 milion euro, în creștere de trei ori față de anul 2020.

Piața serviciilor de educație este estimată la 3,3 milioane de euro în România și 503 milioane de euro în Europa.

În prezent, Upgrade Academy este lider pe piața din România, cu o cotă de piață de 10%.

- publicitate -

trebuie să citești