Unul din cinci angajați a pierdut un call, pretinzând că dispozitivele se actualizează

21% dintre angajați au confirmat că s-au prefăcut că dispozitivele lor instalează actualizări și de aceea nu au reușit să participe la un call sau la o întâlnire.

O treime (35%) dintre angajați au spus că au întârziat într-un call din cauza actualizărilor (37% în România), arată un studiu recent comandat de Kaspersky.

Colegii lor puteau crede scuza, pentru că treceau și ei prin experiența de actualizare a unui anumit dispozitiv.

În plus, 37% dintre angajați și-au pierdut o parte din munca realizată (32% în România) sau datele nesalvate atunci când computerul sau laptop-ul au repornit după actualizare.

Unii angajați consideră că timpul de oprire al acestui dispozitiv este o oportunitate de a mai amâna puțin lucrurile pe care le au de făcut.

27% dintre respondenți recunosc (23% în România) că au instalat actualizări pentru a pierde în mod deliberat timpul la locul de muncă.

Totuși, angajaților nu le place ca munca lor să fie întreruptă, astfel încât 65% își doresc actualizări în afara programului de lucru (67% în România).

- publicitate -