Unul din trei europeni intenționează să investească într-o proprietate rezidențială

Sunt mai înclinați spre a investi tinerii adulți cu vârste cuprinse între 26 și 45 de ani

Până la unu din trei europeni caută să investească într-o proprietate rezidențială, fie acasă sau în străinătate și sunt gata de acțiune în acest sens, arată o analiză RE/MAX.

Studiul indică o creștere de 23% a numărului de oameni care intenționează să achiziționeze o proprietate în Europa, comparativ cu acum 12 luni. Acest lucru este cel mai evident în Portugalia (+40%), Finlanda (+36%), Bulgaria (+35%) și România (+30%).

De două ori mai multe persoane doresc să se mute din oraș decât în oraș

După aproximativ 200 de ani de migrare spre oraș, tendința pare că e în scădere. Principalele motive menționate de cei care doresc să se mute la țară sunt apropierea de natură, mai mult spațiu și mai multă intimitate.

Astfel, 46% dintre respondenți locuiesc la oraș și doresc să rămână acolo, 21% doresc să se mute la țară. Una din cinci persoane ia în calcul o mutare în zona rurală sau costieră, mai mult de dublul celor ce se gândesc la o mutare la oraș (8%).

15% din europenii ce doresc să se mute în străinătate se gândesc la Spania

O persoană din patru (25%) ia în calcul achiziționarea unei proprietăți rezidențiale în altă țară, fie deoarece se mută, fie ca investiție. Aproape un sfert (24%) din acestea iau în calcul o mutare în următoarele douăsprezece luni, iar sfert (27%) se așteaptă să se mute în următorii doi-trei ani.

CITEȘTE ȘI: Elveția, cea mai bogată țară din lume. Averea personală este cu 33% mai mare ca în SUA

- Publicitate -

Wizz Air mai aduce două aeronave Airbus A321neo la București și își deschide bază la Aeroportul Băneasa

Operatorul aerian Wizz Air mai aduce două aeronave Airbus A321neo de ultimă generație la București și deschide a doua...

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...