Unirea Shopping Center se transformă într-un spațiu multifuncțional modern

Proiectul de transformare va fi implementat etapizat, având în vedere dimensiunea amplă a clădirii

Centrul comercial Unirea București se transformă într-un spațiu multifuncțional modern și adaptabil, care să depășească modelul tradițional de retail axat pe fashion. Noul concept va integra restaurante, cafenele, rooftop bars, dar și zone dedicate culturii, sportului și divertismentului.

Proiectul de transformare ia în calcul includerea unor spații de co-working sau birouri clasice, pentru a răspunde cerințelor tot mai variate ale consumatorilor urbani și ale turiștilor care frecventează zona centrală, conform datelor prezentate de Colliers, coordonatorul procesului de repoziționare și închiriere.

Procesul de repoziționare va fi implementat etapizat, având în vedere dimensiunea amplă a clădirii din București. Prima etapă va începe cu Aripa Splai, urmată de zona centrală și, ulterior, de segmentul Călărași.

Zona Unirii are un potențial ridicat de atracție, susținut nu doar de amplasarea centrală, ci și de densitatea mare a populației din interiorul inelului central al Bucureștiului, estimată la peste 500.000 de locuitori. Se adaugă fluxul constant generat de birouri, instituții, unități de învățământ și, tot mai mult, de turism.

În 2024, România a atras 2,4 milioane de turiști străini, în creștere cu 13,5% față de anul anterior, la care se adaugă turiștii români. Zona Centrului Vechi – Unirea – Palatul Parlamentului rămâne una dintre cele mai căutate destinații ale Capitalei, datorită mixului de atracții, evenimente și opțiuni de petrecere a timpului liber.

Până la finalul anilor ’90, Unirea Shopping Center era singurul centru comercial de mari dimensiuni din Capitală și un punct de referință pentru cumpărături. În ultimele două decenii, piața s-a extins rapid, cu peste 50 de centre și galerii comerciale dezvoltate în București și împrejurimi.

CITEȘTE ȘI | H&M Unirii se transformă în flagship store

- publicitate -

articole noi