UniCredit Bank lansează o versiune îmbunătățită a aplicației Mobile Banking, cu funcționalități suplimentare și un meniu îmbunătățit.
Această versiune încorporează sugestiile transmise de către clienți și cele mai noi tehnologii, oferind un design nou, modernizat, și o interacțiune a clienților cu aplicația mai simplă și mai intuitivă.
Astfel, folosind noua aplicație Mobile Banking, clienții persoane fizice au acces la informații privind conturile, cardurile, creditele și produsele de economisire pe care le dețin la UniCredit și pot face operațiuni mult mai simplu și rapid (verificări sold, alerte push gratuite, blocări/deblocări instant carduri, modificarea limitelor pentru POS, ATM sau plăți cu cardul pe internet, rambursări pentru carduri de credit și credite la UniCredit Bank, schimburi valutare, depozite la termen sau conturi de economii etc.).
În plus, meniul îmbunătățit permite realizarea de plăți (transferuri între conturi proprii, alte conturi, sau plăți de facturi) chiar din ecranul de login, simplificând pașii necesari pentru efectuarea operațiunilor.
Facilități pentru clienții care utilizează Mobile Banking
Clienții care folosesc aplicația Mobile Banking de la UniCredit se bucură de numeroase beneficii, printre care: Happy Hour Exchange Rate (o oră pe zi în care pot face o operațiune de schimb valutar la curs publicat de BNR), bani înapoi pentru plata facturilor de utilități (10 lei lunar pentru minimum trei facturi plătite/lună), +0,5 puncte procentuale față de dobânda standard la depozitele în lei constituite prin Mobile Banking.
Noua aplicație Mobile Banking poate fi deja instalată / actualizată de către clienți în magazinele de aplicații Google Play și App Store.