Un spațiu comercial din Alphaville Brașov s-a vândut cu 300.000 euro

Cel mai mare spaţiu comercial din ansamblul Alphaville Brașov cu o suprafaţă construită de 294,74 mp a fost vândut la un preţ de 328.930 euro.

Imobilul se află in faza de construcţie şi este amplasat la parterul unei clădiri de 8 etaje din noul Corp B3. Spaţiul comercial va avea două intrări principale încadrate într-o suprafaţă vitrată de aproape 60 mp. Locaţia oferă proprietariului vad la parcarea supermarketului LIDL şi la Strada Carpaţilor, arteră cu trafic auto intens ce leagă intrarea în oraş de pe DN1 – Predeal – Bucureşti şi cartierul Răcădău.

În Alphaville Braşov mai sunt vândute alte două spaţii comerciale care au expunere directă la intrarea în supermarketul alăturat. Clienţii care le-au achiziţionat se pregătesc să inaugureze cât de curând aici  noi locaţii pentru cumpărături si relaxare.

Parterul Alphaville mai dispune de încă  3 imobile necompartimentate ce pot primi destinaţie comercială. Suprafeţele sunt cuprinse între 100 şi 222 mp. Dezvoltatorul proiectului menţine un preţ promoţional de 900 euro/mp TVA la unul din aceste spaţii până în data de 01.03.2014.

Lucrările la complexul Alphaville au început in noiembrie 2010 iar în vara 2012  s-a încheiat prima fază de proiect în care s-au  predat la cheie 90 de apartamente noi complet finisate.  În luna iunie 2013 s-a încheiat faza a doua de proiect și au fost livrate la cheie alte 55 de unități cu două și trei camere.

Faza a treia a proiectului a demarat în august 2013, în această ultimă etapă fiind construite 52 de apartamente noi și un spațiu comercial la parter. După 5 luni de la începerea lucrărilor de execuţie la ultimele două clădiri ale complexului, 50% din stocul de apartamente noi este deja vandut.

În prezent locuiesc în Alphaville 140 de familii iar alţi 27 de clienţi aşteaptă predarea la cheie a noilor imobile din faza a treia de proiect.

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...