Începând cu luna iunie, Plaza România găzduieşte un nou centru de relații clienți Engie România.
Insula companiei din centrul comercial a fost înlocuită de un spațiu de aproximativ 200 de metri pătraţi, care dispune de cele mai recente tehnologii digitale. Acesta se află la nivelul -1 al mallului.
În zona de consiliere a noului centru Engie se află două birouri de gestiune a solicitărilor, însă acestea pot fi extinse cu ușurință până la şase poziții în funcție de traficul înregistrat.
În zona de self-service, clienții dispun de un terminal prin intermediul căruia pot efectua diferite plăți. Un alt echipament modern va fi instalat în perioada următoare pentru a permite realizarea diferitelor operațiuni.
De la plata facturii, utilizând dispozitive de tip POS, până la transmiterea indexului autocitit, programarea pentru operațiunile de revizie și de verificare a instalației de gaze naturale și centrale termice precum şi contractarea de produse și servicii, toate acestea se pot face în noua locaţie din Plaza România.
În zona de așteptare, pe lângă dispozitivele utile clienților pentru încărcarea aparatelor electronice personale, pentru cei mici a fost amenajat un spațiu de joacă, astfel încât copiii care însoțesc părinții, pentru soluționarea diverselor solicitări, să poată avea o experiență agreabilă.
În perioada 15 – 30 iunie, centrul Engie va sta la dispoziţia clienţilor centrului comercial de luni până duminică, între orele 10:00 – 20:00. Din 1 iulie, se va sincroniza cu programul normal de funcționare a mallului, respectiv 10:00 – 22:00.