Un nou Carrefour Express

Carrefour anunță intrarea în rețeaua Express a unui nou magazin de proximitate operat în regim de franciză, în orașul Brașov: Express RostCom Ion Creangă.24

În acest moment, rețeaua numără 46 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 11 unități în orașul Brașov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu, o unitate în Satu Mare, opt unități în Bistrița Năsăud și 22 în București și Ilfov.

Express combină profesionalismul angajaților și calitatea produselor cu care te-ai obișnuit în magazinele Carrefour, cu rapiditatea de cumpărare și caracterul personal al unui magazin de proximitate.
Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România. Scopul Carrefour este acela de a menține specificitatea fiecărui comerț de proximitate, respectând rezultatul anilor de experiență a partenerilor săi și adăugând elementele Express distinctive pentru a întări și dezvolta ceea ce există deja. Nu creăm m² noi de comerț de proximitate modern care să asfixieze comerțul deja existent, ci sprijinim ceea ce exista deja.

Express RostCom Ion Creangă se află pe strada Ion Creangă nr. 17, Brașov, are o suprafață de 200 m² și însumează aproximativ 4.000 de produse.

Carrefour operează în prezent în România 5 formate de magazine, cu un total de 178 de unități:
• 28 hipermarketuri „Carrefour”;
• 97 supermarketuri „Market”;
• 46 magazine de proximitate „Express”;
• 6 magazine de proximitate „Contact”;
• 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.

- Publicitate -

Extreme weather sends breakfast food prices soaring by 55% in a year

The cost of commodities that make up a typical breakfast has soared 55% in a single year, led by...

Prețurile alimentelor pentru micul dejun au crescut cu 55% într-un singur an

Costul produselor de bază care alcătuiesc un mic dejun tipic s-a majorat cu 55% într-un singur an, în urma...