Ultimele spații disponibile la Târgul Național Imobiliar

85 de companii și-au rezervat deja standuri la Târgul Național Imobiliar TNI, aflat anul acesta la a 25-a ediție.

Evenimentul este organizat în perioada 19-21 MAI în Sala Unirea din Palatul Parlamentului.

Într-un moment în care piața imobiliară cunoaște o revigorare importantă, participarea la Târgul Național Imobiliar TNI reprezintă metoda eficientă pentru o companie de a se diferenția de concurență și de a avea acces la minim 5.000 de clienți real interesați de cumpărarea de proprietăți. Prin discuții față în față chiar în cea mai prestigioasă sală de evenimente din România în care au negociat și 18 președinți de stat în cadrul Summitului  NATO, expozații beneficiază de capital de imagine și câștigă încrederea clienților. Când ne referim la cumpărarea de locuințe și la investiții imobiliare în general, imaginea și seriozitatea vânzătorului au un rol decisiv în decizia cumpărătorului, deoarece produsul  tranzacționat este de valoarea zecilor de mii de euro și în mare parte din cazuri implică contractarea unui credit pe termen lung. Ori când în ultimul deceniu nu puține au fost exemplele de „țepe imobiliare”, participarea la TNI, primul târg imobiliar din România organizat începând cu anul 2005, autentifică proiectele imobiliare participantedeclară Cristina BERCEA- PR Manager TNI.

Târgul Național Imobiliar TNI este cel mai MARE târg de profil și beneficiază de:

  • reclamă TV pe minim 5 canale : DIGI 24, Realitatea TV, B1 TV, Antena 3, România TV;
  • știri și transmisiuni live pe principalele canale TV;
  • promovare prin BANNERE STRADALE de mari dimensiuni în București: peste 50 de locații cu trafic intens timp de 3 săptămâni înainte de eveniment;
  • prezență ebannere pe canale media ONLINE de IMPACT: peste 2 milioane afișări in online;
  • reclamă pe magazinul COCOR pentru minim 2 săptămâni înainte de eveniment;
  • prezență activă pe rețele de socializare: Facebook, YouTube, Twitter, Instagram.

- Publicitate -

1 din 2 români au probleme cu acoperirea cheltuielilor de bază

Pentru 1 din 2 români cheltuielile de bază sunt principala preocupare când vine vorba de situația personală, conform studiului...

Kaufland lansează E-Mobility, o platformă pentru încărcarea mașinilor electrice

Kaufland lansează E-Mobility, platforma prin care posesorii Kaufland Card cu mașini electrice au posibilitatea de a-și încărca autoturismul la...