Uber extinde programul de beneficii Pro pentru șoferi

Programul Uber Pro, prin care compania își propune să îi recompenseze pe cei mai apreciați șoferi, include acum noi beneficii pe care aceștia le pot accesa direct din aplicație, precum reduceri speciale pentru combustibil sau pentru asigurarea auto.

Printre noile beneficii la care șoferii din România vor avea acces se numără o serie de reduceri pentru combustibil și între 10% și 30% pentru servicii de spălătorie auto, de care pot beneficia în benzinăriile MOL.

De asemenea, în curând aceștia vor putea să reducă 20% din costurile pentru asigurarea auto prin intermediul unui nou parteneriat încheiat cu Marsh.

Șoferii vor putea accesa și opțiunea „Du-mă înapoi în zone aglomerate”, prin intermediul căreia pot rămâne sau se pot întoarce către o zonă cu cerere ridicată, și vor primi mai multe informații despre distanța și durata unei curse înainte de a o accepta.

Nivelul fiecărui șofer este vizibil și pentru pasageri, în profilul disponibil în aplicație. 

Cum funcționează Uber Pro

Uber Pro este organizat în patru niveluri: Blue, Gold, Platinum și Diamond.

Toți șoferii care optează pentru Uber Pro se încadrează automat în nivelul Blue. Pentru a beneficia de recompensele disponibile în categoriile Gold, Platinum sau Diamond, șoferii trebuie să mențină un rating de minimum 4.85 și o rată scăzută a curselor anulate.

Șoferii pot câștiga puncte pentru fiecare călătorie pe parcursul unei perioade de 3 luni, perioada necesară pentru trecerea către următorul nivel. Aceștia primesc câte un punct pentru fiecare cursă, sau câte 3 puncte, în cazul curselor din timpul orelor de vârf. 

Șoferii pot afla mai multe detalii despre Uber Pro, pot vedea recompensele disponibile și își pot urmări progresul în secțiunea de recompense din aplicația pentru șoferi.

La rândul lor, pasagerii primesc detalii despre nivelul șoferului în momentul în care comandă o cursă. Șoferii nu sunt afectați dacă aleg să nu realizeze curse sau să se retragă din program.

- Publicitate -

Vinerea Mare, ziua cu cele mai multe comenzi înregistrate pe Glovo

Anul trecut, în Vinerea Mare s-a înregistrat cel mai ridicat volum de comenzi prin platforma Glovo din cele trei...

Cum arată centrul de fulfillment operat de Helpship în CTPark Oradea

Helpship operează un centru logistic de 20.000 mp și spații de birouri de 1.200 mp, situate în CTPark Oradea,...