Uber Eats introduce opțiunea Pick-up prin care îți poți ridica comanda

Uber Eats introduce în România posibilitatea de a-ți ridica personal mâncarea comandată prin intermediul aplicației. Peste 300 de restaurante s-au alăturat programului pilot până acum.

Opțiunea „Pick-up” elimină taxa de livrare de 7,5 lei. În plus, utilizatorii care doresc să comande mâncare prin aplicația Uber Eats în perioada 20 august – 25 septembrie beneficiază de o reducere de 10% dacă folosesc codul ridica10. 

București este unul dintre puținele orașe din Europa unde opțiunea este disponibilă, alături de Paris, Londra, Stockholm sau Varșovia. Printre restaurantele care s-au înscris în program se numără Nicolai, Atelierul de Tarte, Caru cu bere, Gyros Thessaloniki sau Oro Toro.

Pick-up la nivel global

Opțiunea Pick-up a fost lansată la începutul acestui an în SUA. Astăzi, peste 1.000 de restaurante din numeroase orașe precum Austin, San Diego, Dallas și Phoenix permit ridicarea personală a comenzii. 

După un debut de succes în SUA, Londra și Paris au fost primele orașele din Europa care au introdus opțiunea Pick-up în martie anul acesta. Azi, peste 2.000 de orașe din Marea Britanie și Franța oferă această funcționalitate.

Cum poate fi plasată o comandă cu opțiunea Pick-up?

Atunci când plasezi o comandă pe Uber Eats, selectează modalitatea de livrare Pick-up. Odată ce ai plasat comanda, vei putea să vezi când este gata de ridicare. De asemenea, aplicația îți va arăta și care sunt cele mai apropiate restaurante care oferă această nouă opțiune. 

Uber Eats, partener cu 700 restaurante în București

În România, Uber Eats a fost lansat în 2018, și în prezent are peste 700 de restaurante partenere în București, de la localuri mici, afaceri de familie, până la mari lanțuri de restaurante.

Durata medie de livrare a unei comenzi în București este de 36 de minute. Conform unui sondaj în rândul restaurantelor de top, colaborarea cu Uber Eats a ajutat 72% dintre proprietarii de restaurante să își crească afacerea, în timp de 47% dintre aceștia au raportat o creștere între 10% și 30%. 31% dintre respondenți se gândesc să angajeze mai mult personal pentru a acoperi numărul de comenzi în creștere.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Startupurile Munch și Bonapp, care luptă împotriva risipei alimentare, fuzionează

Munch, aplicația numărul unu în lupta împotriva risipei alimentare în Ungaria, Cehia și Slovacia, a fuzionat cu Bonapp, liderul...

Lidl deschide magazinul din proiectul imobiliar Elite City Cluj-Napoca

Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Cluj-Napoca, la data de 13 februarie. Acesta...