Twitter începe să marcheze conturile mass media de stat

Twitter a început să marcheze conturile aparținând unor entități media afiliate statului, redactorilor-șefi ai acestora și / sau ale personalului lor.

De asemenea, vor fi marcate și conturile oficialilor guvernamentali cheie, inclusiv miniștri de externe, entități instituționale, ambasadori, purtători de cuvânt oficiali și lideri diplomatici cheie.

Etichetele vor fi aplicate numai conturilor din cinci țări, membri permanenți ai Consiliului de Securitate al ONU: China, Franța, Federația Rusă, Regatul Unit și Statele Unite.

Noua politică va fi extinsă și în alte țări, în viitor.

În acest moment, Twitter nu va eticheta conturile personale ale șefilor de stat, întrucât aceste conturi se bucură de o recunoaștere largă a numelor, de atenția media și de conștientizarea publicului.

Cum definește Twitter conturile media de stat

Mass-media de stat este definită ca instituțiile de presă în care statul exercită controlul asupra conținutului editorial prin resurse financiare, presiuni politice directe sau indirecte și / sau control asupra producției și distribuției.

Spre deosebire de mass-media independente, mass-media afiliate de stat își folosesc frecvent fluxul de știri ca un mijloc pentru a avansa o agendă politică.

Organizațiile media finanțate de stat, dar care se bucură de independență editorială, cum ar fi BBC în Marea Britanie sau NPR în SUA, de exemplu, nu vor fi etichetate.

Ce conturi au fost marcate în prima zi?

După anunț, Twitter a marcat mai multe conturi ale unor instituții de presă de stat, precum Sputnik și Russia Today (RT) din Rusia sau China Daily și Xinhua (China).

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Auchan aduce conceptul de magazin ATAC Hiper Discount și în București

Rețeaua ATAC Hiper Discount a Auchan va ajunge și în București prin inaugurarea unui magazin pe Șoseaua Chitilei, în...

Românii au comandat anul trecut 365 de burgeri pe oră prin platforma Tazz

În 2024, preparatul preferat al românilor a fost burgerul, care a fost comandat, în medie, de 365 ori pe...