Tuio este noua agenție de brand a Starbucks România

Tuio a fost desemnată noua agenție de brand, cu focus pe digital, a Starbucks România. Americanii au pe piața locală 53 de cafenele.

Principalele direcții ale colaborării Tuio – Starbucks se concentrează pe creșterea prezenței brandului în mediul digital și pe adaptarea strategiei de comunicare pe plan local, în contextul „noii normalități” generate de pandemie.

„Ne-am străduit mereu să perfecționăm momentele care ne leagă atunci când ne bucurăm de o cafea într-o locație Starbucks. În contextul actual, am căutat agenția potrivită pentru a susține comunicarea generală a brandului și care, în același timp, să traducă această experiență în zona digitală”, declară Maria Feer, Brand Manager Starbucks.

Colaborarea dintre Tuio și Starbucks România a început deja, iar aceasta va include activări de brand integrate (online și offline), social media, media digitală, dar și alte proiecte de comunicare în alte canale relevante.

MONEY BUZZ | ȘTIRI BUSINESSȘTIRI ECONOMICE | ȘTIRI FINANCIARE |

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Câte mașini noi vinde Dacia în Europa? Sandero și Duster, preferatele cumpărătorilor

Dacia este compania autohtonă aflată pe primul loc în topul exporturilor. Dar câte mașini vinde în Europa și care...

FAN Courier, afaceri de aproximativ 280 milioane euro și 2.000 de lockere în 2024

FAN Courier încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5%...