Trenta Pizza și Colin’s au deschis în Veranda Mall Obor

Veranda Mall anunță intrarea Trenta Pizza și Colin’s în portofoliul său de clienți.

Trenta Pizza, o companie 100% românească care oferă serviciul de livrare pizza în București, va diversifica oferta din zona de fooda mall-ului, iar Colin’s va completa oferta de produse fashion.

Trenta Pizza Veranda, prima locație într-un mall

Locația Trenta Pizza din Veranda Mall este prima deschisă într-un centru comercial și a11-a unitate deschisă în București. Restaurantul are o suprafață de 86mp și apresupus o investiție de 135.000 euro. Odată cu deschiderea locației din Veranda Mall au fost introduse în meniu noi categorii de produse.

„Trenta Pizza a ales să fie alături de consumatorii săi și a ales Veranda Mall ca destinația ideală pentru a deschide primul său restaurant dintr-un mall. Compania își propune să își mențină poziția de lider în București pe segmentul de livrări pizza la domiciliu și să dezvolte rețeaua de restaurante care să ofere serviciul de livrare, pizza la pachet (takeaway), posibilitatea clienților de a consuma pizza în locații (dine-in) dar și prezența pentru prima dată în food-court-ulunui mall.” a declarat Andrei Bartesch, Marketing Director Trenta Pizza 

Aflatăîn continuă extindere, franciza Colin’s deschide cel de-al 21-lea magazin în cadrulVeranda Mall, pe o suprafață de 355 mp cu o investiție totală de aproximativ 200.000 de euro. Aici vor fi comercializate produse casual din denim, pentru consumatori de toate vârstele, la prețuri accesibile.

„Continuăm să încheiem parteneriate cu locații importante din București și din țară iar deschiderea noului nostru magazin confirmă că am găsit în cadrul Veranda Mall, cea mai bună oportunitate și cel mai de încredere partener.” a declarat SilviaSimion, Area Manager Colin’s.

- Publicitate -

Piața de fuziuni și achiziții din România a crescut în primele nouă luni din 2024

Piața de fuziuni și achiziții din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024,...

Marea majoritate a românilor își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie

Un procent de 82% dintre români își cumpără produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în...