Trei din cinci români români au făcut cumpărături online prin social media

59% dintre români au făcut cumpărături online prin social media, arată un studiu realizat la nivel global de NielsenIQ, citat de Agerpres.

Cea mai populară reţea pentru cumpărături a fost Facebook, cu 59% din totalul cumpărăturilor prin rețelele sociale.

Totuși, cumpărăturile online a fost afectate de pandemie, fie din punct de vedere al sănătăţii (personal sau cineva drag) într-o pondere de 30%, fie din punct de vedere financiar (62%).

20% dintre români sunt nou-veniţi în online, în perioada pandemiei, iar 87% din totalul acestora provin din rândul categoriilor afectate de COVID-19.

TikTok a apărut printre menţiunile românilor, iar 10% au declarat că au cumpărat online folosind această platformă.

Opt din zece români (80%) au indicat smartphone-ul, ca instrument principal pentru shopping onliine.

- Publicitate -

Cererea de personal non-UE atinge cote record. Solicitări pentru 1.000 de angajați lunar

Conform datelor oficiale ale Ministerului Muncii și ale Inspectoratului General pentru Imigrări, la finalul anului 2024, în România activau...

A fost inaugurată extensia Iulius Mall Suceava după o investiție de 40 milioane euro

Iulius Mall Suceava ajunge după extindere la 60.000 mp de retail, iar noua zonă comercială aduce, în premieră, cele...