Trei din cinci români români au făcut cumpărături online prin social media

59% dintre români au făcut cumpărături online prin social media, arată un studiu realizat la nivel global de NielsenIQ, citat de Agerpres.

Cea mai populară reţea pentru cumpărături a fost Facebook, cu 59% din totalul cumpărăturilor prin rețelele sociale.

Totuși, cumpărăturile online a fost afectate de pandemie, fie din punct de vedere al sănătăţii (personal sau cineva drag) într-o pondere de 30%, fie din punct de vedere financiar (62%).

20% dintre români sunt nou-veniţi în online, în perioada pandemiei, iar 87% din totalul acestora provin din rândul categoriilor afectate de COVID-19.

TikTok a apărut printre menţiunile românilor, iar 10% au declarat că au cumpărat online folosind această platformă.

Opt din zece români (80%) au indicat smartphone-ul, ca instrument principal pentru shopping onliine.

- Publicitate -

Piața criptomonedelor, scădere puternică a capitalizării totale în august

În august 2024, piața criptomonedelor a resimțit o scădere cu 13,1% a capitalizării bursiere totale, influențată de preocupările macroeconomice...

Prima locație Berăria H din provincie, la Iași. Compania a achiziționat și restaurantul Shorley

Berăria H a câștigat licitația pentru terenul fostei fabrici de țigarete din Iași, cu o suprafață de peste 30.000...